5 månader.

älskling, utan dig hade jag inte funnits, i alla fall inte varit den jag är idag.
Det är du som har hjälpt mig igenom allt svårt, jobbigt, du ha tagit mig upp från liggande till stående.
Utan dig hade jag inte orkat fortsätta!
Jo, vi kan bråka ibland, men det är väl det som kallas äkta kärlek?
Men även om vi bråkar så vet vi att det alltid kommer att lösa sig.
Du kommer alltid att ha den där extra stora platsen i mitt hjärta!
När jag går ibland dem alla andra miljonerna känner jag mig som alla andra, men när man går med dig, så får man mer uppmärksamhet, & alla kolla på en mer, & nu har jag kommit på varför.
För du är mycket sötare, du glänser, din utstrålning, ja, allt!
Du är verkligen inte som alla andra, du våga vara dig själv, inte som alla andra som bara gå runt & låssas!
Men med dig så kan jag vara med mig själv, jag är den Ester som bara du känner till, hon som alltid skämmer ut sig & hon som inte tänker sig för innan hon pratar, lite smått efterbliven!, ja, det är jag det!
jag kan inte finna ord.. våra minnen är dom absolut bästa. det är liksom du & jag mot världen!
jag älskar dig för precis den du är. du ska inte ändra dig för någon annans skull. nej, det ska du absolut inte göra!
vi klarar oss inte utan varandra! så är det bara, jag vet inte vad jag mer ska säga. jag är så glad att just du är min pojkvänn. jag älskar dig mest av allt i världen!<33
älskling, utan dig hade jag inte funnits, i alla fall inte varit den jag är idag.
Det är du som har hjälpt mig igenom allt svårt, jobbigt, du ha tagit mig upp från liggande till stående.
Utan dig hade jag inte orkat fortsätta!
Jo, vi kan bråka ibland, men det är väl det som kallas äkta kärlek?
Men även om vi bråkar så vet vi att det alltid kommer att lösa sig.
Du kommer alltid att ha den där extra stora platsen i mitt hjärta!
När jag går ibland dem alla andra miljonerna känner jag mig som alla andra, men när man går med dig, så får man mer uppmärksamhet, & alla kolla på en mer, & nu har jag kommit på varför.
För du är mycket sötare, du glänser, din utstrålning, ja, allt!
Du är verkligen inte som alla andra, du våga vara dig själv, inte som alla andra som bara gå runt & låssas!
Men med dig så kan jag vara med mig själv, jag är den Ester som bara du känner till, hon som alltid skämmer ut sig & hon som inte tänker sig för innan hon pratar, lite smått efterbliven!, ja, det är jag det!
jag kan inte finna ord.. våra minnen är dom absolut bästa. det är liksom du & jag mot världen!
jag älskar dig för precis den du är. du ska inte ändra dig för någon annans skull. nej, det ska du absolut inte göra!
vi klarar oss inte utan varandra! så är det bara, jag vet inte vad jag mer ska säga. jag är så glad att just du är min pojkvänn. jag älskar dig mest av allt i världen!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0