Don't worry about a thing, Cause every little thing is gonna be all right.

Cinderella – Don't Know What You Got (Till It's Gone)
sjuukt bra låt!

hej på er!
haha som sagt så är jag jävlig dålig på att uppdat. men det får ni leva med då och då!;)

ialf så har jag precis kommit hem från en spring tur med min syster i spåret, så nu väntar duschen.
ska bara ta och plugga lite och sånt först. har so-prov imorgon..

haha juste jag vet inte om jag har sagt det här.. men ialf så har jag haft skåp nummer 2, och det är alltså lääääängst bort från allt(!!!!!!!!!!) och så är det ett under skåp..
men nu så har min bästavän anders (miin mentor) lovat, att om jag får bra på so provet, så kommer jag få skåp 117. och då är jag lixom i centrum av allt! yeeey!:D

men här kmer lite bilder från skolan.

haha störda..

ojoj normala klassen på bild!

nu ska jag plugga, hugsss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0