ang tratueringen.

har fått många frågor om min tatuering är verklig lr inte, den är riktig. och absolut ingen gnuggis!
gjorde den när jag var på semester i turkiet. är sjukt nöjd med den, men det gjorde riktigt j*vla ont.. med det var det värt!
jag är inte säker på om jag har några bilder på den på nära håll, men de jag lägger upp får duga som.. bevis ?

ph 1: sabine och jag, precis innan han började tatuera.
ph 2: han sätter typ på ngn mall, lr ngt sånt (jag pratar samtidigt, därför ser jag helt fuckad ut)
ph 3: mamma och jag påväg tillbaka till hotellet. där ser ni stjärnan på nacken.
ph 4: jag, klara och sabine utanför tatuerings grejen.
ph 5: när tatueraren satte på ngn kladdig och kall grej på min nacke.

räcker inte det här som bevis, då vet jag inte vad jag ska göra.. haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0