what's the point.

känner att verkligen failade när jag gjorde nudlar, smakade bara vatten. så jag kände mig lite smart och hällde i massa olika kryddor, men då smakade det bara bajs.. visst jag har aldrig smakat på bajs. men jag tror att det smakar ungefär lika äckligt som mina nudlar. så nu är min mage helt tom, är hungrig men ändå inte.. usch gillar verkligen inte att vara sjuk.
Melanie Fiona – Monday Morning
Swedish House Mafia – One (Your Name) [feat. Pharrell] {Radio Edit}

turkiet 2009


Kommentarer
Postat av: Syster

Du kan gå en kurs i matlagning hos mig:) rolig bild på dig och Arvid förresten.



puss

/Towe

2010-10-12 @ 20:42:04
URL: http://viktminsknings-resan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0