usch!

TJENARE.
fyfan jag här världens träningsvärk i både kropp och armar!
men en sak jag hatar mer än träningvärk, det är svensk höst/vinter.
asså fatta va skönt att typ vara i turkiet lr thailand nu..!!

men ialf, först idag var det skola (matte - svenska - lunch - so - biologi - elevensval.)
sen tog jag tåget in till stan och mötte casper, och så tog vi bussen till towe. och där fikade vi lite och hade trevligt.
och så fick vi se hennes och patriks katt, sjuuukt söt!

sen gick jag och casper ner till stan, och så köpte jag graffiti naglack. ska testa det senare ikv.
sen åkte vi hem till casper, och så tog jag tåget hem halv 9.

nu ligger jag i sängen och kollar på "veckans kanin" det är väl sådär.. men dom kmer aldrig till sak? haha.
CIIAO.


you'll always be in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0