lite frågor och svar.

Frågor:

  1. du har inte skrivit något om din tatuering?
    är den verkligen äkta?
  2. varför har du varit hos sjukgymnast?
  3. har din syster blogg? vad heter den isåfall?
  4. vad tycker du om analsex?
  5. hur många har du gjort det med?
  6. vilken är din favorit affär?
  7. vem är din bästa vän?
  8. hejsan, vad gör du?
  9. har du någon kille?
    vad heter han isf, hur gammal är han och hur länge har ni varit tillsammans?

Svar:


1.  jag har skrivit lite om den, men inte så jätte mket. men här har ni en bild.
    
2.   jag har problem med min rygg, svankar(?) för mket.
3.   ja det har hon. http://erikssonklara.blogspot.com/
4.   haha, ja du. det vet jag faktiskt inte. har inte testat det.
5.   tyvärr så läser även släktingar mig blogg. så tänker dock inte svara på den frågan.
6.   ja du, jag har många favoriter. men bl.a bikbok, gina, h&m och topshop.
      tycker att det är ganska synd att dom inte har topshop i lkpg..
7.   jag har många bra vänner, så det blir lite svårt att nämna bara en! :)
8.   haha, inte så mket för tillfället. själv då ?
9.   ja det har jag. han heter casper och är 16 år. 
      vi var faktiskt tillsammans i 2 månader igår. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0