jag ville va bättre, men då blev allting sämre.

HEJSAN MONGON.
haha nejdå, nu var jag lite väl taskig..!
men är väldigt seg idag, sov hos älskligen i natt.
vaknade först vid typ 02, sen vid 04, sen vid 08, sen vid 11, sen vid 2 och till sist gick vi upp runt 3.
jag tog en liten snabb dusch där med, sjukt skönt. men casper vart lite besviken på att jag inte luktade som jag brukar, utan att jag mer luktar som dom i hans familj. haha!
men eftersom min pojkvän är så cola beroende(?) så tvingade han med mig att gå 10000 mil till ikano, för att köpa cola!
sen  va vi där ett tag, gick i affärer och sånt.
sen vart vi tvugna att gå den där otroligt långa vägen tillbaka igen! :o
när vi kom hem till casper såg vi på film, "ondskan" lr ngt sånt ;)

imorgon ska jag till min syster (mimmi) under dagen. för hon fyllde år i torsdags.
ska dit med pappas familj, får se hur det kommer gå. har inte träffat dom på riktigt länge..

sen sover jag förhoppningsvis hos casper imorgon igen. älskar att vara hemma hos han!
det är så skönt, och jag känner mig så trygg när jag är med han!

nu ska jag fixa mig lite, springa ner och hämta en clementin kanske?
SE YAH!


haha! jätte gammal och oseriös bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0