Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset.

tjenare.
sitter i skolan och har r i k t i g t  j ä v l a  t r å k i g t.

har läxläsning, och har precis gjort färdigt min fysiklaboration, känns skönt att vara färdig med det, så nu slipper jag bry mig om det mer.
slutar vid halv 4, så det blir att hänga här ett tag till..

efter skolan, drar jag hem till casper för att plugga. ska ha spanska redovisning, som inte kmer gå så jätte bra.
juste, hade so redovisning idag med, det gick väll sådär..

usch, fyfan.. missade S I S T A avsnitet av kungarna av tylösand igår..
fyfan vad dåligt jag mår nu..

äsch nu ska jag gå och tjata på anders om att få sluta tidigare.
CIIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0