Hand i hand.

om typ 10 min drar jag till station - tar tåget till rece - där klara möter mig - från rece tar vi bussen upp till södra ingången vid us - där pappa möter oss - sen har jag ingen aning om hur vi gör sen.

har ialf precis fixat mig och nu ska jag försöka samla mig lite. hah. nej men jag blir alltid lite nervös(?) när jag ska till pappa.
det finns 3 grejer som jag vet att dom kmer snacka om.

  1. deras resa till grekland utan oss.
  2. min tatoo.
  3. mitt "giftemål" med casper.

nu ska jag dra. önska min lycka till!
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: issa

jag tror dom prioriterar flytten lite mer än det där just nu. och dom har inte vart i grekland utan i egypten och enbart för michelles skull, jag fick inte heller åka med <3

2010-10-31 @ 20:05:49
URL: http://issaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0