du tog en kula för mig, du fick en smula tillbaks..

det blev visst bara ett inlägg igår, som jag trodde.

men ialf, så efter skolan kom casper hit. vi myste, snackade och sånt.
sen kom klaras kompisar, och då blev det ett jäävla liv där nere :p
sen drog dom till stan, så då passade jag och casper på att äte lite cheescake. riktigt gott faktiskt!

sov i mamma och davids säng i natt, s j u k t skönt. en sån säng som dom har ska jag köpa när jag flyttar hem ifrån!

men just nu ser jag på ngn film på 5an, men lindsay lohan.
VI SEES!


sjukt fin låt!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Tyvärr så gör jag inte designer åt andra :-)

2010-10-23 @ 19:46:36
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0