can't be tamed.

yees änligen ringde casper efter cirka 3-3.5 timmar, ja den ungen är ju lite speciell! :)

imorgon ska jag kanske gå på stan med ida tigerstad ett tag ( hon har ju färgat från blont till brunt hår, det passar henne säkert perfa!) vi ska säkert ta en fika och prata om allt mellan himmel och jord. så förhoppnings vid blir det av!
imorgon ska jag också sova hemma hos casper (hoppas jag) med kommer nog sova hos han på lördag med, eftersom vi har 2 månader på söndag, inte så mycket att skyta om (jag vet) med det kommer bli många månader till med han.
jag älskar dig !!
får se hur jag gör, förhoppnings vis blir det båda.

ska försöka att ta lite nya bilder med, så bilder från imorgon kommer nog. vad jag än kmer göra!
CIIAO.

E N  D A G  K V A R, S E N  Ä R  DET  H E E E E L G ! ! !

ph 1: riktigt trevliga personer.
ph 2: haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0