20 oktober.

HELLO SUNSHINES.
imorse tivingade jag mig upp till skolan(svenska - idrott - lunch - musik - hemkunskap - engelska) , känner mig helt död faktiskt..
men sen efter skolan, tog jag tåget in till stan där casper va. då tvingade jag han ätt följa med och leta efter en tröja. haha fyfan vad han klagade. första och sista gången jag går på stan med han faktiskt :)
men hittade ialf en ganska fin, en vit typ halvbody med spetts rygg, lägger upp en bild på den ngn dag.
sen åkte vi hem till casper, och chillade g a a l e t. haha.
tog tåget hem halv 9.

imorgon ska jag och casper hem till min syster (towe) och fika. det kommer förhoppningsvis bli trevligt.

sen på fredag - lördag är jag och klara ensamma hemma, för mamma och david åker till tyskland för att handla sprit! haha.
och då blire såklart f e e e e e e s t ! ! ! !, haha nej faktiskt inte. lr klara ska ha tjejkväll och jag ska inte sova hemma.
så fest blir det inte ialf.

nu ska jag borsta tänderna innan kungarna av tylösand börjar.
TJARRÅÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0