pluugggar.


WHATS UP?!

har nyss målat färdigt läxan på bilden, pluggat till kemi provet och pluggat till matte provet.
snart ska jag plugga till biologi provet och till spanskan.
är fett pepp!
har pluggat i stort sätt hela veckan, men det är nu allvaret börjar!

var hos tanläkarn idag, hon sa att mina tänder var mket fina. och att det märktes att jag aldrig åt godis och sånt. HAHA va?! jag är typ världens fetaste person, som käkar massa godis. hah.
men jag hade ialf ett påbörjat hål, så ska åka och fixa det imorgon.

nu ska jag fortsätta plugga. uuusssccchhh!!!
TJARRÅÅ!

jag och casper har varit tillsammans i 3 månader idag. jag älskar dig bubbi!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älskar dig för mycket ibland älskling !<3

2010-11-10 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0