nobody said it was easy..


skulle inte sitta fel med lite värme ett tag!

HEJSAN!
mitt liv ligger på bottens botten.
allt är bara skit.

först skola, (läxläsning sista lektionen. trodde jag skulle dö av uttråkning)
efter skolan tog jag, oscar och emilia tåget till stan.
mötte casper på rece (han skulle lämna lite saker..) snackade med han ett tag, sen vid halv 5 gick jag till h&m och mötte ida och lovisa.
mötte även amina, som jag köpte biljetter till mohombifesten.
sen gick vi runt lite, och jag tog 10 över 5 tåget hem.
väl hemma såg jag lite på teve.
just nu ligger jag i sängen och försöker få in dom där satans spanska glosorna, men lyckas inge vidare!
CIIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0