när alla ljusen brunnit ut, och alla drömmar tagit slut. vart finns du då?


HEJSAN SWEETIES.
dåligt med uppisar jag vet, men har haft fullt upp den senaste tiden..

igår var jag på bio med casper, saw 7 i 3D.
inte riktigt som jag förväntade mig. men det var ändå bra.
nästa gång blir det nog parnomal activity 2, haha vet inte om jag stavade rätt :p

sen tog vi tåget vid halv 9 och drog hem till mig. var ensam hemma, mamma och david va på min mosters födelsedagsfest.

idag vaknade vi runt 1-2, fixade oss. sen tog vi tåget till stan. gick till hemköp och köpte två weinebröd *svatning* och fem burkar cola. hah!
sen tog vi bussen till casper.

tog bussen hem runt sju, mötte klara på rece, sen tog vi tåget halv åtta, och mamma hämtade oss på station.
åkte hem och käkade kebab pizza, hah. fetton!

nu ska jag fixa mig inför natten.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: ida

host fjortizz host*

höhöh nae vars ;) <3

2010-11-08 @ 21:39:36
URL: http://idatigerstad.devote.se
Postat av: Anonym

mm håller med fyfaan azzzå

2010-11-08 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0