Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.


har inga bilder, så får bli en gammal bild från kemin.
HELLO.
förlåt för dåliga och ointressanta uppisar, men jag har haft fullt upp hela veckan.
var ialf på konfa med onsgruppen idag, vet inte varför faktiskt?
sen gick jag hem, käkade lite.

jag lovade visst igår att min bror och jag skulle åka pulka idag.
så jag fick pulsa i svin kall, knähög snö, medans han satt i pulkan och skrek : raska på!
haha, gick upp för det där jävla himnafjället ca 15 gånger.
snacka om att jag är slut nu!

jag har också pluggat fysik, har fysik prov och fattar inget. känns riktigt bra!
nej men nu ska jag ta tag i fysiken innan jag somnar.
SEE YAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du text från gubben i lådan?

2010-11-27 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0