jag är hellre ledsen med dig, än glad utan dig.


söndag till tisdag har jag spenderat med my man.
kör en sammanfattning.

söndag
- jag åkte först till min syster mimmi som fyllde 21. det blev inte så farligt som jag trodde att det skulle bli..
sen skjussade min pappas frus föräldrar mig till skägget (haha) där jag va med my man.
juste. vi såg på en av världens läskigaste filmer, lr ah. jag är jätte rädd för spöken så det kan nog va därför, vet inte riktigt vad den hette. den handlade ialf om en kille som filmade han och hans tjej hela tiden, och varje gång dom sov så kom en demon och höll på. och i slutet dog alla. hah.
sen sov jag hos my man.

måndag- vaknar upp brevid my man, bättre sett att vakna upp på finns inte!
vi låg och gosade lite och sånt.
sen bestämde vi oss för att fixa oss och bege oss till ikano. kollade i affärer(mest tjej, lr bara tjejaffärer. haha) sen åt vi lite, och efter det gick vi tillbaka till my man igen.
sov hos han då med.

tisdag- sov faktiskt inte lika bra den natten, hade riktigt konstiga drömar. men enligt my man så lät jag i sömnen. haha, gulligt? åh ja!
juste sen så hämtade vi han lille bror på fritids, sjukt söt är han. haha. blyg är han med, men påminner om my man på alla sätt.
tog bussen med my man vid 6 till rece, där mötte vi levin :)
sen vid halv 7 tog jag tåget hem och va tvungen att gå hem i världens spöregn.. riktigt fint hösväder måste jag bara säga..

men nu ska jag ta och sova.
SE U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0