ELLE-galan 2011.


Du kan just nu vinna två biljetter till ELLE-Galan eller vinna en goodiebag värd 3000 kronor! Vill du vara med och tävla går du in HÄR och läser tävlingsreglerna!

jag absolut med och tävlar, här är min motivering:

Jag läser ofta på bloggar hur kändisar åker på olika event och får ha jätte kul. dock kommer ju något sånt aldrig hända mig. men what tha fuck, det är värt ett försök. right? :)

Det skulle vara hur coolt som hellst, och en riktigt fin julklapp (hah) dessutom, vem skulle inte vilja skryta om att man har varit på ELLE-galan eller att man har vunnit en goodiebag?
och förresten så skulle det vara skit kul att få klä upp sig riktigt ordentligt. och bara njuta av en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0