tuff brud i lyxförbakning.


fredagen spenderades som sagt först hos ida, sen kom issa pissa.
drog till mohombi. det var väl sådär. fick lite underhållning av en patetisk tjej ialf!:)
åkte till pappa i lördags, där var med farmor. karl-erik (farmors man) dog i torsdags så vi käkade lite och sånt.
sen drog jag till älskling, spenderade natten och söndagen där.

men vad gör jag nu då? jo jag stressar sönder, har en bilduppgift tills imorgon. annars gör jag inte så mycket. lyssnar lite på musik.
hejdå.

Justin Bieber – Pray - Acoustic Version
Sean Banan – Gott nytt jul
Petter – Satellites
Petter – Hjärtats ensamma slag


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg ester :D

men nu måste du hjälpa mej med att välja klänning, in på min blogg, de blir anting någon av dom eller om ja åker till stan åh köper en xp <3

2010-12-06 @ 17:43:06
URL: http://idatigerstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0