om du lämnar mig nu..

(det går inte att lägga upp bilder)

kollar på desperate houswives, riktigt bra avsnitt faktiskt! fan att det är sista avsnittet på säsongen.

väntar på att casper ska ringa mig, han skulle göra det när han kommer hem. så det blir förhoppningsvis ganska snart.
usch vad jag saknar den grabben har knappt träffat eller pratat med han sen i söndags, och jag kommer inte träffa han förns på torsdag. döda mig här och nu! kommer inte klara mig, jag vet.. det kanske låter töntigt. men jag älskar han så jävla mycket, och vi brukar träffas nästan varje/varannan dag. och då känns det konstigt när man inte kommer träffas på typ 4 dagar.
usch..

älskar dig casper!


Kommentarer
Postat av: ahh ?

Älskar dig med ester

2010-12-15 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0