everything changes.


har inte bloggat på ett tag, i know.

måndags var det konsert och volleyboll. efter skolan åkte jag till ikano med älskling, köpte de sista julklapparna. köpte också en jätte mysik tröja, slänger upp en bild på den ngn annan dag.
i tisdags var det julavslutning, efter den tog jag tåget sen bussen med emilia. sen sov jag hos älskling.
i onsdags vaknade jag hos älskling, sen vid halv 2 tog jag och klara tåget till pappa. åt julmat och gjorde julgodis, farmor var också där.
idag tog jag och klara bussen från motala till ikano, träffade älskling en snabbis, sen käkade jag och klara kebab. hah. köpte en svart spets bh, svart spets tröja, och en svart spets klänning. som jag ska ha på julafton och nyår.
(ja, jag gillar svart spets)

imorgon åker familjen till mormor och morfar i öhög. det blir säkert mycket trevligt, och förhoppningsvis god mat. haha.

nu ska jag käka lite fin mat(mamma och david har förlovnings dag idag) sen ska jag duscha.
vi höörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0