Dag 18 – Den bästa dagen.

det var nog när jag var med casper första gången, minns det som om det vore igår..
från början var det inte ens tänkt att jag skulle ha åkt till honom, den där dagen i sommras..
från början skulle jag ha varit hos daniel adolfsson med albin lorin och chillat, men de skulle se på bio. och den slutade vid 12, och jag var tvungen att ta tåget till stan senast 9.
så då åkte jag till jocke forsell sålänge.
men sen vart det värsta spöregnet och jocke ville inte skjussa mig till danne, och danne ville inte hämta mig. och då vart jag såklart tjurig på båda, eftersom jag inte hade någonstans att sova.

jag hade smsat med casper i ca 2 veckor innan den kvällen, vi hade träffats några gånger i ekh, men aldrig ensamna.
men jag var ju tvungen att sova någonstans, så jag smsade han. då var klockan kanske 12, något sånt.
jag tror att han tror att jag var oseriös från början.
men ialf jag tog 02.03 bussen till han. när jag gick av, så fick jag näst intill panik, för då var inte casper där som han sa att han skulle vara, jag visste inte vart jag skulle, sista bussen hade gått, min mobil var död, så då trodde jag att allt var ett skämt. men sen som tur var så kom han dit jag var, och gav mig en stor varm kram, jag vart varm och pirrig i hela kroppen.
sen gick vi hem till han, klockan var då runt halv 3-3, sen gick vi in på hans rum. datorn, sängen och teven stod på ett helt annat sätt än nu, men han satte sig vid datorn och gick in på youtube och kollade på massa konstiga klipp. så jag satte mig i sängen så länge. sen satte han på teven, och satte sig brevid mig, och då blev det en pinsam tystnad, för att bryta just den pinsama stunden, så la jag mig på magen. haha helt random. och då lutade han sig mot min rygg, och på något sätt nuddade våra läppar mot varandra. det kändes som att tiden stod stilla..
sen kommer jag inte ihåg så mycket mer av den kvällen, för vi somnade ganska snart efter första kyssen.

det var den bästa dagen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw vad gullig du är älskling! Jag älskar dig så sjukt mycket ! Hoppas du vet det ! och inte för att va dum eller något men det var faktist 02.06 bussen :P haha. Älskar dig ! <3

2010-12-19 @ 15:22:40
Postat av: Anonym

var du tsm med daniel då?

2011-01-16 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0