Dag 15 –Min syster


ja, vart ska jag börja?
jag både älskar och hatar dig, och du både älskar och hatar mig. hah. ibland har vi de stunderna där vi kan prata om allt, och ibland har vi de andra stunderna.. där vi nästan slår ihjäl varandra.
när vi var små så var vi riktigt nära varandra, det var som om vi nästan var tvillingar.
men nu med tiden märker man att det skiljer ca 1.5 år mellan oss, och vi glidit ifrån varandra mer och mer..

jag kom ihåg när du slutade på dagis, och började på förskolan. jag hatade att vara ensam där, och jag hatade att jag var yngre än dig.
och när du flyttade till pappa, den första tiden tyckte jag var underbar men sen, så kände jag hur tomt det var utan dig. utan att ha någon att bråka med, eller sno kläder av. kort sagt, så saknade jag dig faktiskt, även fast jag kanske inte vill erkänna det nu.
jag älskar dig syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0